“Предмети гардеробу як цінні артефакти, що розповідають історії: куртка на домотканому полотні з автентичною вишивкою”.
А яку історію розповідає нам ця куртка, пошита з давніх українських рушніків? Вона розповідає історію нищення чекістами української культури, історію перетворення українця на “члена новой общності совецькій народ”. Пише абсолютно офіційно популярний “выездной” нагороджений Путіним совецький поет Вознесенский Андрей Андреевич у вірші “Российские селф-мейд-мены” (1975):
“Как обкуренную трубку
иль подружку, отлюбя,
джинсы, сшитые из Врубеля,
подарю после себя”.
Тож не володіння українською мовою визначає українця, а вчинки, що віддзеркалюють світоглядну позицію. Бачите “митця”, що ріже музейні експонати, щоб пошити джинси, знайте: то не українець – то совецька людина.
“Предмети гардеробу як цінні артефакти, що розповідають історії: куртка на домотканому полотні з автентичною вишивкою”. А яку історію розповідає нам ця куртка, пошита з давніх українських рушніків? Вона розповідає історію нищення чекістами української культури, історію перетворення українця на “члена новой общності совецькій народ”. Пише абсолютно офіційно популярний “выездной” нагороджений Путіним совецький поет Вознесенский Андрей Андреевич у вірші “Российские селф-мейд-мены” (1975):
“Как обкуренную трубку
иль подружку, отлюбя,
джинсы, сшитые из Врубеля,
подарю после себя”.
Тож не володіння українською мовою визначає українця, а вчинки, що віддзеркалюють світоглядну позицію. Бачите “митця”, що ріже музейні експонати, щоб пошити джинси, знайте: то не українець – то совецька людина.
Це аморальні люди. Їхній улюбленець Ціолковський спроектував інженерну конструкцію, яка “безболісно нищитиме людей віком 50+, бо вони більше не можуть приносити користь суспільству”. Тут з рушниками ми маємо справу з втіленням тої самої ідеї Ціолковського, але поки що не по відношенню до людей, а по відношенню до їхньої культурної спадщини.
Коментарів немає